رضا پیوند
رضا پیوند

10 ماه پیش

پاسخ

دلیل پیدا نکردن داده در فایل اکسل

سلام در رابطه با سول قبل که تقریبا به جواب رسیدم این فایل ایجادی یه خطا وجود داره که نتونستم راه حلی پیدا کنم و اون هم اینه که بعضی از داده پیدا نمیشه یعنی با وجود اینکه مثلاً اسم محمد حسنی هست توی شیت ها ولی پیدا نمیشه و جمع صفر انجام میشه حتی با باکس جستجوی اکسل( find) هم پیدا نمیشه... ممنون میشم راهنمایی کنید..لینک سوال قبل هم میذارم.

https://betazoon.ir/forum/excel/Q65184963-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%DA%A9-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

وحید حسین پور
وحید حسین پور

10 ماه پیش

با درود

فاصله و نیم‌فاصله و استفاده از حرف "ی" و حرف "ک" در جستجوی داده‌ها در اکسل تأثیرگذار هستند.

در واقع، جستجوی داده‌ها در اکسل با توجه به قواعدی انجام می‌شود که شامل جستجوی دقیق، مجاز به استفاده از wildcard (نمادهای خاص برای جستجوی الگو) و در نهایت جستجوی فازی است.

جستجوی دقیق تنها در صورتی کاربرد دارد که عبارت دقیق (بدون ترکیب یا تغییر حروف) در سلول وجود داشته باشد.

در صورتی که از wildcard استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از * و / یا ? و / یا [] و /، الگوهایی را تعیین کنید که به دنبال آن‌ها هستید.

در مورد جستجوی فازی، اکسل می‌تواند حتی برای بررسی داده‌هایی که حتی کوچکترین تغییری داشته‌اند، نتایج را نشان دهد. به عنوان مثال، با جستجوی "محمد حسنی"، اکسل ممکن است نتایجی که "محسن حسینی" یا "محمدرضا حسنی" را نمایش دهد.

در هر صورت، برای جستجوی داده‌ها با دقت بیشتر، بهتر است از wildcard در مواردی که نیاز است استفاده کنید و با استفاده از تیک گزینه "جستجوی دقیق"، به دنبال عبارت دقیقی هستید که در سلول وجود دارد.

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...