رضا  نیازی
رضا نیازی

1 سال پیش

پاسخ

انتقال داده ها از یک شیت به شیت دیگر

سلام دوستان وقت بخیر،من چجوری میتونم داده های شیت ۲ را به شیت ۱ انتقال بدم بصورتی که داده های که در شیت ۲ تعداد داده میشه رو در شیت ۱ هم نام محصول و هم تعداد کارتن ثبت بشه؟؟؟

فایل‌ها
فایل‌ها توسط کاربران بارگذاری شده و بتازون هیچ بررسی و مسئولیتی بر روی فایل‌ها ندارد.

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

سلام

شما قبلا این سوال را پرسیدید و دلیلی که پاسخ نگرفتید توضیح ناقص و مبهم شما بوده است (و اینکه سوال بدون جواب را حل شده انتخاب کردید و سایر دوستان بررسی نکردند).

لطفا در پاسخ به این سوال توضیحات بیشتر و کاملتری بدهید که دقیقا نیازتون چجوری هست تا راهنمایی شود چون برای توضیحات اکنون شما اولین پاسخ این هست : کپی و پیست!

لینک سوال قبلی شما:

https://betazoon.ir/forum/excel/Q68722512-انتقال-داده%E2%80%8Cها-از-یک-شیت-به-شی

گزارش تخلف

علی بخشی
علی بخشی

1 سال پیش

سلام،

بنده با توجه به لینک سوالهای قبلی داده شده به سختی متوجه سوال شما شدم اما فکر می کنم شما در شیت 2 سه ستون دارید و میخواهید آنها را کپی کرده و ستون اول و سوم فقط در شیت 1 پیست شوند.

بنابراین همانطور که آقای یا وری پاسخ دادند کافی است ستون به ستون جداگانه، یکبار تمامی نام محصول ها را انتخاب کنید و سپس کپی کنید و در ستون مربوطه پیست نمایید. سپس سلولهای حاوی تعداد کارتن را کپی کنید و در محل مربوطه پیست نمایید.

از طرفی میتوانید با فرمول نویسی سلولهای شیت 1 را مساوی سلولهای شیت 2 قرار دهید تا در صورت اعمال تغییرات در شیت 2، شیت 1 نیز برورزرسانی گردد.

باتشکر

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...