عباس منتهایی
عباس منتهایی

11 ماه پیش

پاسخ

انتخاب فونت فارسی

با سلام

یک فونت فارسی که ممیز به صورت اسلش نشان بدهد و قابل sum گرفتن باشد

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

وحید حسین پور
وحید حسین پور

11 ماه پیش

با درود

اگر ممیز را به اسلش (به معنی /) در اکسل تبدیل کنید، مشکلات زیر ممکن است پیش آید:

1. خطاها در فرمول‌ها: ممیز (/) در اکسل به عنوان کاراکتر تقسیم استفاده می شود. بنابراین، اگر ممیز را به عنوان یک کاراکتر معمولی در فرمول‌ها استفاده کنید، ممکن است با خطا مواجه شوید. فرمول‌ها باید بر اساس قوانین اکسل صحیح نوشته شوند.

2. خطاها در مسیرها: وقتی ممیز را به عنوان اسلش استفاده می کنید، اکسل آن را به عنوان جزءی از مسیر فایل می شناسد. این ممکن است منجر به ارجاع نادرست یا خطا در مسیرها (path) شود.

3. اثر در سلول‌های متنی: اگر ممیز را تبدیل به اسلش کنید، ممکن است در سلول‌هایی که محتوای متنی دارند، تغییراتی ایجاد شود. این ممکن است باعث تغییر فرمت متن، صفحه‌بندی یا تطابق قواعد قالب‌بندی باشد. لذا، قبل از تغییر ممیز به اسلش در اکسل، بهتر است اثرات آن را بر روی فرمول‌ها، مسیرها و سلول‌های متنی به دقت بسنجید و در صورت لزوم، تصمیمات مناسب را بگیرید.

فونت Arial بهترین فونت جهت شما می باشد ولی به 3 روش می توان نقطه را به کارکتر جایگزین تبدیل کرد.

حالا با توجه به توضیحات بالا اگر بفرمایید به چه منظور می خواهید کاراکتر نقطه را به اسلش تبدیل کنید راه حل مناسب را تقدیم می کنم.

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...