حسین سلیمانی
حسین سلیمانی

1 سال پیش

پاسخ

عدم تغییر رنگ نمودار ها

سلام و عرض ادب

بنده یک داشبورد حقوق و دستمزد تهیه کردم که با انتخاب سال و ماه، میتوان نتایج مربوط به هر ماه و هر سال را به صورت داشبورد مشاهده نمود.

1- ایرادی که در این داشبورد وجود دارد این است که بعد از اینکه ماه ها انتخاب میشنود (در شیت داشبورد) و اعمال فیلتر میگردند، بعضی از نمودار ها رنگشون فرق میکنه و رنگ مورد نظر من نیستند (رنگ انتخابی من تو نمودار های "بخش اضافه کاری" ، "شب کاری" و "جمعه کاری" و "ماموریت" قرمز و آبی است) و رنگ نمودار به رنگ آبی و قهوه ای درمیاد.

2- از طرفی در نمودار های سیلندر "بخش خالص پرداختی" در انتهای داشبورد نیز بعضی از سیلندها با اینکه تنظیمات رنگشون رو درست کردم اما باز هم با تغییر ماه به تنظیمات اولیه بازمیگردند و درست نمایش داده نمیشوند مثلا در نمودار های فروردین "در سمت دفتر مرکزی" و آبان "در سمت بندرعباس" این موضوع مشخص است.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید جناب یاوری

فایل پیوست پرسش است

فایل‌ها
فایل‌ها توسط کاربران بارگذاری شده و بتازون هیچ بررسی و مسئولیتی بر روی فایل‌ها ندارد.

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

سلام، از اینکه فرد خاصی را مخاطب قرار نمی دهید تا هر کدام از دوستان که فرصت و راه حل داشتند بتوانند به شما پاسخ دهند، تشکر می کنیم.

در مورد سوال اول:

شما وقتی روی عدم نمایش 0 (صفر) فیلتر گذاشتید، اگر هیچ ردیفی برای نمایش نباشد، یعنی نموداری نیست، وقتی نموداری نیست پس تنظیماتی نیست. دفعه بعد که نمودار دارای مقدار غیر صفر شود و در حقیقت دارای ردیف شود، نمودار جدید رسم می شود با تمپلیت دیفالت (چون تنظیماتی نیست! درسته؟)

اما راه حل: تغییر استایل دیفالت فایل برای رنگ های نمودار

از تب Page layout و سپس پنل Themes گزینه Colors را بزنید و سپس Customize color را انتخاب کنید. رنگ ها (Accet 1 الی Accet 6) را بنا به دلخواه و پیش نمایش ویرایش کنید و با اسم دلخواه ذخیره کنید و سپس از همین گزینه، همین تم رنگی را انتخاب کنید. این تم برای همه نمودارهای شما حال پیشفرض می شود و مشکل رفع می شود.

در مورد سوال دوم به نظر میاد رنگ اون موارد را برای سری ها اشتباه انتخاب کردید و مشکلی مشاهده نشد.

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...