شهریار  سمیعی
شهریار سمیعی

10 ماه پیش

حل شده

پاسخ

کند عمل کردن و تاخیر در جابجائی سلول ها و محاسبات اکسل

سلام کامپیوتر من Hp با رم 8 است و من چندین فایل اکسل محاسباتی دارم که در ابتدای روز سرعت خوبی دارد و بعد از باز کردن چند فایل دیگر پرش سلول ها کند و با تاخیر است و گاهی اجرائ بصورت Not Responding و یا با گردش کرسل تاخیر دارد . رایانه راعوض کردم و رم ان 8 است . همین برنامه ها با لب تاب خوب کار می کند . لطفا راهنمایی بفرمائید .

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

وحید حسین پور
وحید حسین پور

10 ماه پیش

پاسخ حل کننده

با درود

این مشکل ممکن است به دلیل محدودیت سرعت پردازش و حافظه RAM باشد. در حالی که 8 گیگابایت RAM به نظر می‌رسد کافی است، باز کردن چندین فایل اکسل محاسباتی، در صورتی که فایل‌ها بزرگ باشند، می‌تواند سبب بروز این مشکل شود. بهره‌مندی از یک سیستم یا لپ‌تاپ با پردازنده قوی‌تر و یا اضافه کردن حافظه RAM بیشتر می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

همچنین اگر برنامه‌های دیگری را هم به‌صورت هم‌زمان با اجرای فایل‌های اکسل دارید باز می‌کنید، ممکن است که سیستم شما با کاهش سرعت عملکرد مواجه شود. در این حالت، بستن چند برنامه غیرضروری می‌تواند به بهبود عملکرد کامپیوتر شما کمک کند.

همچنین اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار مورد استفاده شما و سیستم عامل شما به‌روزرسانی شده باشد. به‌روزرسانی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای مشابه می‌تواند به بهبود عملکرد کمک کند.

در نهایت، پیشنهاد می‌کنم که در صورت ادامه مشکل، با متخصصین کامپیوتری تماس بگیرید. آنها ممکن است بتوانند راه‌حلی برای مشکل شما پیدا کنند یا مشکلات موجود در برنامه را با بررسی حضوری دستگاه شما برطرف کنند.

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...