محمد محبیان
محمد محبیان

11 ماه پیش

پاسخ

سوال در مورد اسکرول کردن در اکسل

باسلام و خسته نباشید
من داخل سلول های اکسل که چیزی تایپ میکنم با موس میتونم به پایین و بالای شیت اسکرول کنم اما وقتی داخل فرمولابار کلیک میکنم دیگه اسکرول با موس نمیشه و فقط باید با دکمه های اسکرول کنار شیت بالا و پایین کرد خواستم ببینم کسی راه حل این مشکلو میدونه؟

گزارش تخلف

سؤالات مربوط به اکسل

برو به

به پشتیبانی نیاز داری؟

در صورتی که

  • در کار با بتازون مشکلی دارید
  • در مورد خدمات بتازون سؤالی دارید
  • نظراتی را برای ارتقا و بهبود خدمات دارید

خوشحال میشیم که حتماً با ما در میان بزارید

سلام

اسکرول موس با غلتک به اینکه نشانگر موس در کجای صفحه است بستگی دارد.

اگر شما نشانگر موس را در محدوده شیت قرار دهید (مهم نیست در حال تایپ در کجا هستید)، می توانید اسکرول کنید، اما اگر در محدوده فرمول بار قرار دهید این امکان نیست. اگر در محدود ریبون قرار دهید بین تب های ریبون اسکرول و جابجایی رخ می دهد.

گزارش تخلف

وحید حسین پور
وحید حسین پور

11 ماه پیش

با درود

علاوه بر توضیحات آقای یاوری ممکن است به خاطر تنظیمات مربوط به حالت ویرایش فرمول در اکسل باشد. برای فعال کردن قابلیت اسکرول موس در حالت ویرایش فرمول، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1.در بالای صفحه اکسل از منوی File گزینه Options را انتخاب کنید.

2.در پنجره تنظیمات، به بخش Advanced و قسمت Editing options رفته و تیک Enable fill handle and cell drag-and-drop را بگذارید و تایید کنید. پس از اعمال تغییرات، باید بتوانید با کلیک بر روی فرمول بار و تایپ کردن، از امکان اسکرول موس استفاده کنید.

البته این گزینه پیش فرض برای همه فعال هست مگر اینکه بر اساس سیستم شما تغییر کرده باشد.

گزارش تخلف

برو به

درباره ما

بتازون یک سایت نیست، یک خانواده است. یک محل برای همه ما، محلی که به هم کمک کنیم و با هم پیشرفت کنیم. این که الآن اینجایی اتفاقی نیست، خوشحالیم که بهمون ملحق شدی...